Marta Mateu – Fotògraf

Una mirada a través de la fotografia

Vacances i fotografia

He passat uns dies recorrent diferents indrets, Terol, Cabo de Gata i el Delta de l’Ebre amb la meva parella i un grup d’amics.  He descansat, desconnectat, rigut i m’ho he passat molt bé. Quan vaig de vacances, faig vacances! fotografio als amics, els llocs on anem i desconnecto, sobretot desconnecto de tot i de la meva part artística per gaudir de la companyia i dels llocs.  En aquests dies deixo de ser la fotògrafa per passar a ser una “turista” més.

No sóc experta en fotografia nocturna ni molt menys, però si que sé distingir quan una via làctea és perfecta i aquests dies he vist la via làctea més perfecta de la meva vida, un arc que travessava sobre meu i que em cridava “ves a buscar la càmara i fotografiem” vaig estar a un pas de deixar-ho tot i fer-ho, però, en qüestió de segons em vaig pregunta: que és preferible la via làctea o un moment irrepetible amb els amics?, sens dubte em vaig quedar amb la segona opció. Una via làctea la puc veure en moltes ocasions però el moment amb la família i els amics, com he dit, és irrepetible. Per aquests motiu he gaudit de les millors nits amb un cel ple d’estrelles, una via làctea impressionat, nits sense lluna, amb poca contaminació lumínica i sopant a la fresca sota aquest cel impressionant i en molt bona companyia. Vaig tenir la sensació que si em posava de puntetes la podria tocar amb la punta dels dits i que el cel em cobriria com una mantellina amb les seves estrelles. Tot un espectacle! i cap foto.

Ho podia fer tot?  si, en certa part ho vaig fer… el moment, el cel i la via làctea són dins meu, una fotografia molt particular.

Els comentaris estan tancats.