Marta Mateu – Fotògraf

Una mirada a través de la fotografia

J.B. Ruiz

Fa uns dies vaig participar en un taller de fotografia de paisatge amb en  J.Benito Ruiz on entre altres coses,  vaig  poder apreciar la  passió que sent per la seva feina i per la natura. Molt va explicar i moltes frases va deixar per recordar…

“No seràs fotògraf fins que no aprenguis a comunicar amb la teva càmera”

“Si t’emociones al fer una fotografia, qui la vegi també s’emocionarà”

Aquestes dues frases m’han fet pensar i reflexionar sobre el meu treball, me n’adono que mai deixo d’aprendre, que les meves fotografies parlen de mi, dels meus sentiments, del meu estat d’ànim, de tot el que sóc…  i que encara em queda molt camí endavant.

Si voleu saber-ne més d’en  J.B. Ruiz cliqueu sobre el seu nom.

Els comentaris estan tancats.